Monday, July 19, 2010

hampir setahun saya berulang alik dari rawang ke setiawangsa .. atas nama sesuap nasi.. syukur ada yang kasih dan tuhan melimpahkan kurnia sayang kepada saya. ada insan yang bersimpati dan diberikan saya menyewa di rawang (ya hampir setahun juga saya mencari rumah untuk disewa tetapi tidak ada yang melekat) .. dan kini setelah haru biru hidup saya .. kini ianya menjadi semakin selesa... untuk sebulan dua ini akan sabtu dah ahad akan menjadi begitu memenatkan .. memindahkan barang barang dan perkakas rumah ke satu rumah yang lain bukan sesuatu yang mudah...nasib saya mempunyai suami yang begitu memahami ...

dengan berpindah ke rawang.. kami mempunyai lebih masa untuk melihat panahan mentari petang .. melihat kanak kanak bermain di padang dan dapat singgah ke pasar pasar tani .. ah moga moga hidup saya lebih selesa disini .. lari dari kehidupan kota lumpur yang menyesakakan dengan berbagai ragam dan cerita manusia ..

No comments: