Thursday, March 31, 2011

kota lumpur

entah mengapa sejak duduk di rawang .. hidup saya rasanya tak teratur .. mungkin masih tidak betah lagi dengan persekitaran disini ... saya masih tidak mempunyai jiran yang boleh dianggap saudara .. masih lagi tidak mempunyai favourte lepak .. masih tidak berjumpa dengan kedai kedai makan yang betul betul menarik hati saya.. dan paling paling saya terpaksa bergantung dengan kehadiran suami saya .. jika utk membeli walaupun sebiji bawang... saya sangat merindui kehidupan dikuala lumpur yang agak mudah.. jika suami sibuk saya masih boleh menahan teksi utk pergi ke salon rambut .. menaiki lrt utk klcc lepak di kedai buku kesukaan saya atau pun tidak bercuti sambil menonton wayang pada waktu puncak ... aduiii saya betul betul rindu kan kota lumpur!!!!

No comments: