Saturday, June 18, 2011

Kurniaan Ilahi

mungkin ada yang sudah mengetahui ... saya baru saja melahirkan cahaya mata 9/6/11 ... dan ianya telah merubah cara hidup saya ketika ini ... setiap kali memandang wajah kerdil ini seluruh sakit yang saya tanggung selama 8 bulan yang lalu hilang begitu saja.... moga anak kecil ini akan membawa sinar harapan untuk saya meneruskan hidup yang serba mencabar ini ...

Mizan hadir dalam hidup kami setelah 12 tahun saya dan suami mendiri kan rumah tangga dan kedatangan beliau betul betul ditunggu tunggu .. ianya satu anugerah dari sang esa utk saya ... menduga saya utk menjadi seorang wanita bergelar ibu .. untuk membimbing seroang lelaki utk menjadi khalifah yang berjaya bagi nusa dan bangsa... semoga saya dapat menjalankan amanah tuhan yang maha berat ini ...

3 comments:

Ampuan Awang said...

Melahirkan? tahniah, Lela.

SITI ZAINON ISMAIL said...

oooh, Allahamdulliallh. Inilah nikat, anugerah Allah swt. Dikau sungguh gigih berusaha, melahirkan dalam usia matang. Sungguh menakjubkan.Kasih Allah kepada umatNya...Insyaallah Bonda akan menjenguk cucunda. Tunggu Mizan keluar dan bonda balik dari utara ya...kita saling mendoakan yang terbaik utk ibu ayah dan si kecil titipan Allah ini, peliharalah sebaiknya ya anakanda Lela dan Mathir..

LELASARI said...

ampuan: ya saya melahirkan... anugerah allah kepada saya.

Bonda : Terima kasih atas kasih mu ..