Friday, January 01, 2010

Pergi lah duka duka 2009

Ha, 2008 dan 2009 meninggalkan banyak kesan negatif kepada diri saya secara peribadi. Kerana tekanan kerja yang menekan menjadikan saya seorang yang tidak peka kepada persekitaran ...

Saya telah bertukar department ... harapan di tahun 2010 ... beban kerja akan berkurangan .. ya saya ingin lebih untuk diri saya dan suami .. Disebabkan tekanan kerja banyak benda yang tertangguh ..

saya buka almari baju dan melihat ohhh sudah dua tahun baju ku tidak bertukar ... kasut juga begitu ... sudah hampir setahun saya tidak ke salun rambut dan ke spa .. apa tah lagi bermandi bunga ..

kini setelah bertukar ke jabatan lain ... saya merasa agak lega .. punya masa untuk diri sendiri...

ya saya sudah mula menjadi "manusia" kembali ... membersihkan diri, pergi membeli sehelai dua baju, kasut baru ... dan ada banyak perkara yang perlu dilakukan pada 2010... benda yang remeh tetapi sukar untuk dilakukan jika anda seorang yang telah menjadi hamba kepada syarikat anda .. seperti pergi ke klinik gigi ... membuat facial.. berurut ataupun mencari langsir baru dan cadar baru untuk bilik kelamin anda.

Dan lebih bahagia jika punya masa untuk p;ulang awal dan punya masa untuk memasak untuk sang suami ataupun belajar membaca al-quran ...

harapan cuma pergilah segala duka ... hadir lah bahagia di tanggal 2010

No comments: