Sunday, February 26, 2012

betullah kata orang tua tua .... anak pembawa sinar kegembiraan dengan berbagai cara dan rasa.

sejak lahirnya mizan rumah kami tidak putus putus dikunjungi sahabat handai jauh dan dekat... ianya sungguh sungguh mengembirakan hati saya.

dan kini saya sudah punya hobi yang baru .. ketika tetamu berkunjung saya cuba utk mengasah kembali skill memasak saya yang telah lama saya tinggalkan ...

dua hari lepas saya mendapat panggilan telephone dari jiran lama kami yang ingin datang melawat mizan dan saya sudah terfikir fikir utk memasak ... maka pagi tadi saya sibuk didapur memasak beberapa menu (yg tak berapa nak menjadi) dan suami menjadi penjaga mizan utk sehari suntuk.

walaupun penat tetapi saya gembira dengan perkembangan terbaru ini .. alhamdulillah anak betul betul membawa sinar kegembiran utk saya sekeluarga.

No comments: