Thursday, February 16, 2012

mizan jadual tidurnya berubah lagi ... kalau dulu semasa 44 hari mizan kerap bagun malam sehingga saya menjadi seriau ... pasti tungang langgang nanti waktu kerja saya .. ya siang berkerja malam berjaga.

syukur .. mizan bagaikan mengerti .. dia anak yang baik .. bila saya memulakan kerja di pejabat .. mizan mengikut jadual kerja saya ... pukul 9 malam dia sudah tidur dan bangun jam 7 pagi ..

tapi akhir akhir ini waktu tidur mizan sudah agak berubah ... mungkin sudah sedikit dewasa membuat mizan mengurangkan waktu tidurnya .. dia masih tidur di jam 9 malam tetapi bangun jam 5 pagi!!! membuat saya menjadi agak kepenatan ...

tetapi kasih allah kepada umatnya .. tidak tahu dari mana kekuatan saya dapat .. semuanya berjalan lancar .. sekarang ini jadual saya juga sudah agak berubah menjadi ibu yang cergas dan sihat ... jam 5 sudah bagun .. mandi dahulu sebelum mizan bangun , berkemas ala kadar ... bermain seketika dng mizan ... pukul 6.45 mandi kan sikecil mizan, perah susuh, tukar baju ... jam 8.00 keluar rumah, kerumah pengasuh .. cium mizan dan off to work...

No comments: