Thursday, November 27, 2008

Salad frm the heaven

pagi tadi di office, kami ada atur cara yang istemewa - sarapan sambil beramal.

aktivitinyer senang saja ... sesiapa yang rajin masak akan menjual makanan utuk sarapan di office. dan kami akan makan bersama sama di sky garden jam 8.00 pagi .. duit yang dikumpulkan akan diderma kan kepada rakan sekerja kami yang baru kematian suami akibat kemalangan jalan raya isnin yang lalu.

maka saya pun join lah sama ... saya buat salad .. senang dan sempoi ... jumpa rebus apa yang patut dan letak dlm bekas yang comel ... saya namakan salad saya "salad from the heaven". Syukur laris betul jualan saya ... saya buat 30 pax dengan harga rm3 se pax. semua duit yang terkumpul diserah kan kepada tabung untuk diberikan kepada sahabat kami yang sedang kesedihan.

Yang kelakarnyer saya buat keputusan untuk menyertainya secara terkejut .. tiba tiba dapat ilham dan benda yang paling senang dalam dunia .. SALAD

No comments: