Tuesday, November 04, 2008

BANDUNG

:: BANDUNG, INDONESIA - 28/10/08 to 3/11/08

tempat tido

takubang perahu

saya baru pulang dari bandung, indonesia ... office bawa berjalan ... terima kasih boss ... kalau tak tak merasa pi bandung.

semua beria ia untuk kebandung ... bershopping... ya barang barang nyer murah bangat ... saya tidak membeli banyak ... cuma beli sehelai dua seluar untuk suami ... jangan tak tahu telekung pun saya tak membeli ... tidak ada aktiviti menarik .... cuma shopping selama 5 hari 5 malam kemudian ke takubang perahu, berurut di hotel dan kena keracunan makanan ...

saya jadi lembik kerana muntah dan cerit .... mmmmm ... itu setelah di jab sebelum kesana kalau tak mahu saya mati kerana makanan mereka tidak sesuai untuk perut saya. Saya ingat kan saya seorang yang tak kisah makan dan perut yang tak kisah rupa rupanyer saya lah yang pertama dan paling cepat terkena kerancunan ... rakan rakan yang lain setelah pulang baru kena cerit . taubat saya tidak akan makan sebarang disana lagi...


No comments: