Sunday, July 26, 2009

SYURGA KASIH SAYANG KAMI

tempat beradu ... untuk tetamu yang ingin bermalam
sebahagian koleksi buku buku untuk menjana minda


anjung kecil kami untuk teman yang merokok

koleksi anting anting
barang tembaga kesayangan

tidak ada yang lebih membahagiakan diri ini apabila punya tempat untuk berlindung dari panas dan hujan . sejak dari kecil saya bercita cita untuk punya rumah sendiri ...punya tempat pravisi untuk diri sendiri ... saya bukan dari keluarga yang mewah ... semua nya berkongsi .. tidak punya bilik sendiri maka bila berkahwin cuma satu pinta saya .. untuk punya rumah sendiri boleh susun atur mengikut cita rasa sendiri ... boleh membeli dan punyai apa yang ingin kita mahukan ...

suami saya bukan seorang yang romentik , jarang membeli hadiah untuk hari jadi untuk ... tapi saya tak kisah kerana dia telah memberikan syurga yang menjadi tanda kasih sayang kami ...segala didalam rumah ini adalah tanda kasih sayang beliau terhadap saya ... segala apa yang ada didalam teratak kecil kami adalah syurga bagi kami ber dua ...

kipas di taman kecil

taman kecil kami

1 comment:

SITI ZAINON ISMAIL said...

ooooo la . Cik Lela suka anting-anting nanti saya buat ye....atau pilih aje milik bonda...kalau ke rumah di templer ye...kita satu hobi yeyeye