Thursday, July 15, 2004

CUTI FREEEE??

Dah lama kami tidak ke Bandar Tasik Puteri, kali ini perjalanan kesana amat meyegarkan…maklumlah baru lepas hujan ..terasa dingin sekali …itulah nikmat tuhan, melalui jalan lama ke pekan rawang kami singgah sebentar di Templer Park…dah lama kami tak kesana …lahhhhhhhh terlupa bawa CAMERA lah tapi yg pasti Templer Park akan kehilangan kehijauannyer…pembangunan begitu rakus sekali..…

 


Sampai ke BTP, mentari telah berlabuh diufuk barat…terus mandi & bersembahyang kemudian makan malam kenapa tergopoh-gopoh makan malam....hoooo rupanyer mereka juga peminat konsert AF….mmmmm dah tak larat dah nak tengok…kesihan budak tu dok kena kutuk dari juri yg tak bertauliah sapa lagi kalau bukan aku…habis konsert kami terus bercerita tak sedar dah pukul 2 pagi dan aku pula memang tak selesa tido rumah org …kiri dan kanan tubuh berpusing mata masih tidak mahu lelap, nasib aku bawa buku, belek punya belek baru lah terlelap, bangun-bangun dah pukul 9 pagi …ohhhhhh malunya …

Muka Abang & kak ipar ku dah benyek kerana kelaparan kesihan mereka tapi aku buat muka blurrrr macam Mas AF :)) mereka memang tahu aku lah paling liat bangun pagi…nasib dirlah dapek bini pemalas. :D. Nak sarapan diluar rupanya Nasi Lemak Antarabangsa (Kg Baru) dah bukak cawangan kat BTP dan org yg tak masak kat rumah teramatlah ramainyer...tapi aku memang tak suka sambalnyer…balik dari kedai tu aku buang air besar 3 kali….yg pasti taubat tak nak makan kat situ lagi ;((

Balik dari B/fast terus berkaroookeeeee, nyanyi , makan dan nyanyi tak sedar dah pkl 3 petang…apa lagi angkat kaki balik ke kl sebab besok nak kerja…begitulah aku hampir setiap minggu tidak pernah betah tinggal dirumah, Pee Dee, Jelebu, BTP & Janda Baik adalah destinasi pilihan setiap bulan…bak kata org tua jauh berjalan luas pandangan….heheehehehe..sebenarnya ini lah satu cara aku bercuti-cuti malayisa....freee accommodiation, freee on food and free on enteritament…kalau semua org ikut jejak langkah aku pastinyer…hotel di malayisa bankrap…itulah untung nyer ramai saudara nie….heheheheheh…minggu depan mungkin Janda Baik atau Bentong…..bestnyerrrr…

No comments: