Thursday, February 16, 2006

busy bangat

Final exam menjelang tiba .... dua minggu nie aku bertarung dan busy ku tahap baban ... bila nak exam nie ... masa nie lah dengan kerja melambak lambak dah seminggu aku pulang kul 10 malam ...dengan masa nie lah abang aku sakit ... family aku datang melawat ... kawan aku datang menjenguk ... annul dinner laki aku jumaat nie .... apa lagi nya .... yang lebih best aku akan sambut my birthday on the exam hall ......nasib badan ya .... sapa suruh .... tak de keje cari keje....

Dalam kesibukan yang tidak terkata nie, aku tertinggal segalanya .... aku tak dapat menonton film film yang aku hendak pi tonton dan ke istana budaya ... mungkin aku beli dvd jelah (cetak rompak???? ....mungkin), selepas perang ku habis .... banyak rancang yang hendak dilakukan seperti ... pi bangsar dengan lebih kerap.... pi port dickson (sejak raya puasa aku tak pulang melawat kubur emak dan ayah) .... nak jogging setiap sabtu & ahad ... nak cook good food for ayang ... apa lagi ya .... tapi rasanya mungkin aku terpaksa sambung lagi hingga ke bulan november nie .... tolongggggggggggggggggggggggg.... tapi ini semua harus ku lakukan demi masa depan yang lebih cerah .... sampai bila nak begini saja je kan ....

Entah mengapa seminggu dua nie cuaca begitu berlainan sekali ... sepatutnya sekarang nie sudah pertukaran mounsun tapi hujan turun bagai kan tidak ada hentinya ... di negeri utara kutub pula sajli turun ....sepatutnya disana musim sejuk sudah berakhir, banjir yang luar biasa melanda pantai timur, pulau borneo dan sekitar pulau jawa nampak nyer bumi sudah semakin tua dan nyanyuk ... persiapan untuk kealam lain belum dilakukan dengan sempurna ...dok mengejar dunia yang sudah tua nie .... huhuuuuuuuuuu allah maha besar ...

Selalu membaca mamat ine menulis ... beliau selalu mengatakan minyak diperut bumi sudah semakin kering dan kita perlu mencari sumber tenaga yang baru ... dan semalam saya membaca berita bahawa USA sudah mendapat gantian petrol ..... gula akan dijadikan sumber tenaga baru ... nampaknya tak lama lagi gula akan menjadi "white gold" apabila "black gold" sudah habis digunakan dan mungkin ketika itu "kencing manis" tidak akan wujud dalam kamus perubatan ... hahahhahahah

No comments: