Sunday, February 19, 2006

MY TRUE COLOR


LELASARI, your true color is Blue!

You're blue — the most soothing shade of the spectrum. The color of a clear summer sky or a deep, reflective ocean, blue has traditionally symbolized trust, solitude, and loyalty. Most likely a thoughtful person who values spending some time on your own, you'd rather connect deeply with a few people than have a bunch of slight acquaintances. Luckily, making close friends isn't that hard, since people are naturally attracted to you — they're soothed by your calming presence. Cool and collected, you rarely overreact. Instead, you think things through before coming to a decision. That level-headed, thoughtful approach to life is patently blue — and patently you!
ya macam tak sangka pulak ... BLUE, memang betul lah itu warna saya ... setiap orang mempunyai warna masing-masing...ada yang hitam...ada yang terlalu putih ada pula oren dan merah ... dan saya cuba menjadi seputih mungkin tapi ... manusia berbagai-bagai .... ada yang berkawan hanya bersebab dan maksud yang tertentu .... seperti kata-kata diatas i rather connect deep with a few friend than have a bunch of jokers...hidup mengajar saya begitu ... terlalu sukar untuk mencari manusia yang berpaksikan sahabat sejati ... ya tidak semua akan tetapi saya bersyukur saya dikelilingi manusia yang berhati mulia ... Tak semua yang kita ingin kan akan datang bergolek, dan tidak semua yang akan mengasihi diri kita seperti bayang kan ... tapi u have to love yourself before others will love u ... memang betul kerana apabila kita menghormati diri kita orang akan menghormati kita ... dan apabila kita menghormati sahabat kita barulah mereka menghormati kita...
II
minggu ini minggu terakhir, lepas ini saya merdeka sebentar ... terlalu berat ketika dimedan perang ...segalanya diperah - tenaga, masa, ketabahan, kekuatan kini baru saya tahu mengapa adik saya jemu untuk pergi berperang lagi ... katanya ingin berehat seketika ... saya tidak punya masa yang banyak ... selepas selesai medan ini saya perlu melihat lebih jauh utk menang medan yang seterusnya... peperang di november lebih memenatkan ...tapi saya sudah lama berehat ...10 tahun tidak mengasah pedang dan memerah otot ... saya sudah jauh ketinggalan dan saya perlu kejar apa yang saya tinggalkan... apa yang penting kemenangan akan saya julang tidak kira berapa lama ...

No comments: