Thursday, September 21, 2006

hari yg indah

::Lela::
dua dari kanan
-I-
ayah...
jika kau ada ketika ini tentu kau akan bahagia
bonda...
jika kau disisi ku ketika ini tentu kau akan gembira
melihat aku ketika ini
Ini janji yang telah ku tunaikan 20 tahun yang lalu kepada kamu berdua ...
kanda...
terima kasih atas segala pengorbananmu
mas & renee...
jasa mu tak terbalas ... cuma allah saja yang akan membalasnya ...

::pre-convo get to gether gether ::
terima kasih mas atas kek yang comei dah sedap ....


ini saat yang ditunggu tunggu ... mungkin bagi sesetengah pihak ada yang mencebik... dah tua tua baru dapat diploma ... dah nak menunjuk nunjuk ... berjuta warga sudah mendapatkan nya ... apa lah sangat ... tapi bagi saya ini adalah impian semenjak saya menjejakkan kaki di sekolah lagi ... ini impian ayah dan ibu ... tapi malang saya terlewat kerana keadaan.. dengan kewangaan yang cukup-cukup dan masa yang tidak menentu akhirnya saya gagah kan jua ... dan kalau bukan kerana sokongan suami, mas dan renee mungkin saya belum lagi merasa memakai jubah sebegini...ini bukan akhir perjalanan saya ... ini cuma permulaan... saya perlu berlari mengejar masa ... yalah org lain umur seperti saya sudah ada sekurang-kurang nyer master ... tapi tak pelah mungkin rezeki saya ... saya akan cuba dan cuba dan cuba ... sehingga kehujung nyawa ... moga apa yang saya lakukan ini akan diberkati yang ESA ...


No comments: