Thursday, November 02, 2006

lela sana sini

lama betul saya tak menulis ... hilang segalanya ... saya bersuluk ... tiba tiba dunia disekitar saya terbentang luas ... saya mendapat tawaran yang sungguh tak disangka-sangka dan saya perlu membuat keputusan dengan segera ... "hidup dan mati" ...
saya tak tahu adakah ketika itu ianya satu keputusan yang baik atau tidak dan akhirnya saya berserah .. alang alang pengang api biar sampai jadi bara ... tawaran datang dengan tiba-tiba dan saya juga terpaksa bersuluk secara tiba -tiba ... setelah hampir 2 bulan menghilang akhirnya saya tahu keputusan yang saya ambil itu membawa lebih banyak kebaikan...syukur saya membuat satu keputusan yang sangat bijak ... terima kasih kepada semua yang telah memberi perangsang dan nasihat.
kini saya betul betul hidup diatas kayangan ... betul kata tok saya berasal dari puteri kayangan ... kalau di rumah saya tinggal di tingkat 13 diatas banjaran titiwangsa kini berkerja di tingkat 34 di tengah-tengah lembah kota lumpur ... 24 jam sehari saya hanya memijak tanah hanya untuk 2 jam saja ...selebihnya diatas kayangan ... lebih tinggi dari awan gemawan ... saya punya sky garden saya sendiri ... padangan dari atas seluas pandangan mata helang terbang tinggi ... dan saya bersyukur ...
kini syukur segalanya mewah dan mudah ...rezeki diberi oleh allah perlu saya bersyukur dengan sebaiknya ...
jumpa lagi ya ... kepada pembaca ...selamat hari raya...

No comments: