Wednesday, May 18, 2011

rehat seketika

lelah kerja memang sukar utk di katakan ... maka cuti wesak kali ini saya tidak kemana .. cuma duduk dirumah berehat .. seperti biasa mengambil kesempatan untuk mengemas (saya tidak punya orang gaji ) apa yang patut ... dan juga mengambil kesempatan mengenal dengan lebih dekat kawasan rawang ini .

Setelah hampir 1 tahun setengah menetap dirawang .. kini saya tahu serba sedikit budaya dan lokasi tempat yang menarik dan yang perlu ada dirawang .. sebagai contoh di mana Giant, di mana farmasi dan dimana hendak mencari barang keperluaan dapur, rumah tangga dan juga tempat lepak yang coolllllll..

kini pekan rawang mengingatkan saya kepada pekan Port Dickson yang pernah saya duduki semasa kecil .. indah dan permai .. cuma port dickson terkenal dng laut dan rawang terletak di antara banjaran titiwangsa....

No comments: