Saturday, July 09, 2011

untuk maju dah terus hidup dizaman morden dan serba mencabar ini ... kita perlu hidup secara secara moden juga tanpa meninggalkan ciri ciri kemelayuan yang baik ...

hari ini saya terpaksa mengakui bukan mudah utk berjaya sebagai seorang wanita bekerja, isteri dan ibu kepada anak .. adakah saya terlalu tamak untuk berjaya dlm semua nya ... saya cuba jadi yang terbaik apabila telah diberikan amanah ... itu saja .

yang pasti hidup saya akan berubah ... semua perlu difokuskan utk sikecil tetapi yang saya pasti ianya akan berbaloi ... sikecil adalah pelaburan yang paling berharga utk saya dimasa hadapan .. anak anak adalah aset nusa dan bangsa... ianya menjadi harapan saya agar sikecil nanti membawa apa yang ingin saya juangkan selama ini ...

saya bersyukur kerana mempunyai sahabat yang sangat baik dapat memberi panduan kepada saya dlm hal hal yang dahulunya bagi saya sangat remeh ... terima kasih semua .. budi anda tidak dapat saya balas hanya allah yang akan membalasnya .. amin

No comments: