Friday, August 05, 2011

DIWAKTU SANTAI KETIKA BERPANTANG





diantara aktiviti ketika berpantang ada lah ... main main cat ... kurang sikit tension .. yalah 45 hari tak keluar rumah kan .. tak jumpa org .. so ada lah sedikit idea .. datang .. nah ini antara kerja kerja tangan keras silela ... hahahaha





Ketika mengandungkan si kecil mizan saya sering demam dan sakit maka saya meminum air kelapa utk menyejukan badan ... saya abadikan warna warna suka duka saya di mayang kelapa yang telah dikeringkan dengan berbagai warna menceritakan rasa, duka & gembira saya ketika mengandungkan (8 bulan) dan membesarkan (60hari) sikecil mizan ... bagaimanapun warna dan rasanya .. ianya tetap akan menjulang tinggi dan akhirnya mizan adalah sebagai hiasan dan kegembiran didalam hidup saya dan suami ...

No comments: