Monday, February 25, 2008

TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB KITA

Sudahkah anda menyemak SEMAKAN DAFTAR PEMILIH? belum lagi, atau anda tidak pernah peduli??? Saya memang semangat sikit kalau bab bab kenegaraan ini. Tadi saya ke web site SPR untuk mengetahui dimana tempat saya akan mengundi

MEDAN
KETERANGAN
Kad Pengenalan : xxxx-xx-xxxx
Nama : XXLELA
Tahun Lahir : 19xx
Jantina : P
Lokaliti : 121 / 00 / 01 / 001 - JALAN TERASEK 2
Daerah Mengundi : 121 / 00 / 01 - BANGSAR BARU
DUN : 121 / 00 -
Parlimen : 121 - LEMBAH PANTAI
Negeri : W.P KUALA LUMPUR
Pusat Mengundi : SEKOLAH KEBANGSAAN BUKIT BANDARAYA JALAN BANGKUNG KUALA LUMPUR
Saluran : 7
Masa Mengundi : 08.00 PAGI - 05.00 PETANG
No Siri : xxxx

ya jangan terkejut .. tempat saya elit sikit YES i'm BANGSARIAN...huhuuuuuu dan kali ini puteri refomasi akan bertanding untuk merebut tempat ... pasti menarik perebuatan kali ini. Yang pasti suami saya terfikir beribu kali untuk membuat pilihan ... jika ada undi SMS pasti Nurul Izzah sudah mengatasi atas dasar rupa dan peribadi ... huhuuuhuuhuuuu

Kepada anda yang sedang membaca jangan tunggu lama lama tunaikan hak dan tanggungjawab kita sebagai bangsa MERDEKA=--> SEMAK disini

No comments: