Wednesday, September 24, 2008

hari jadi suami ku

roti .. sedap bangat

suami ku menyambut ulang tahun ... dah tua rasanyer .. heheheeh

mula mula aku arrange nak berbuka puasa bersama sama adik beradik dia dan aku sekali ... makan makan together gether ... tapi biasalah bila semua dah ada keluarga sendiri .. ada je yang tak boleh hadir ... dan akhirnya ... kami berbuka di sebuah restoren di jalan ampang ... western food ... bersama abangnyer...

dia kegembiraan ... dan poketnyer kosong ku kerja kan ... hahahahahh

tetapi sungguh berbaloi ... dan aku hadiah kan beliau MP4 membuat dia terkejut bagat ... tak sangka isteri ia boleh belikan mp4 .. mmmmm ...
kentang goreng

suami ku seorang yang sangat sibuk ... jarang di rumah dan terlalu komited kerja nyr .. sabtu ahad pun kadang kala di office .. so kalau ada mp4 tu boleh lah dia dengar dengar lagu dan ceramah ... sambil sambil buat kerja ... dan sesekali boleh lah aku pinjam untuk tengok movie bila di kampung or travelling ... aku kan selalu travelling .. kira hadiah tu utk aku sekali lah ... hahaah a

tapi yang kelakar nyer ... dia tak nak bawak pi office tak rosak atau tercalar .. katanyer benda mahal ... dah lah pulak ... susah jugak dapat suami macam nie kan ...

today i eat like a king ... tapi bila fikir fikir balik rasa menyesal pun ada ... sebab makan sebegini mewah di luar sana ada yang tak menjamah nasi ... ya kadang kala manusia gagal mengawal nafsu nyer sendiri ...

No comments: