Friday, February 27, 2009

BULAN KASIH SAYANG

Februari merupakan bulan kasih sayang untuk diri ku. Tidak kurang juga begitu ramai dikalangan yang aku kenali menyambut hari lahir di bulan ini. Ya!! ingin ku gelar Februari, bulan segala bulan FESTA! dan yang pasti bulan ini poket ku akan kering ... heheheh

selamat berkasih sayang kepada yang meraikannyer!

--->--@

sangka tahun ini aku menyambutnyer dengan banyak ucapan, banyak hadiah dan banyak limpahan kasih dan sayang ... ucapan masuk sejak awal pagi hinggalah ketika aku ingin beradu ... ya tahun ini sms, e-mail masuk bertalu talu .. dioffice tak sangka ramai yang mengingatinyer ... hadiah juga tidak kurang mewah ... pagi sarapan di belanja ... makan tengah hari pun begitu dan dinner juga di jamu mesra ... aku terpaksa meniup 2 kali lilin dan kek dalam acara yang berbeza ... hahahah terasa bagikan artis lah pulak ... tidak kurang yang datang untuk memeluk dan mencium pipi lesu ku ini ... hehehheheh ya hari ini aku terasa disayangi ... Allah memdatangkan kasih sayangnya dengan cara yang begitu indah...

Kasih sayang Allah bukan datang sehari tetapi 3 hari .. sehingga aku beku dalam pelukaan rahmatnyer ...

1 comment:

mahadir said...

Kasih sayang bukan bermusim,

Kasih sayang Ikhlas dari hati nan suci,

Kasih sayang di ukur dari pengorbanan dan kesetiaan,

Kasih sayang terlalu indah untuk di kenang (yang ni di ambil dari lirik lagu)hehhehehhe...

Falsampah: mamomus.blogspot,com