Friday, March 03, 2006

happy birthday to me....

wah tahun nie meriah jugak sambutan hari jadi saya... yang kelakarnya tak saya tak bagi tahu sesiapa pun tentang hari jadi saya ...cuma pada suami je ... yang kelakarnya dah lapan tahun kami tak sambut hari jadi ... tahun nie mungkin seru dah sampai balik... suami buat suprise ... tepat 12 malam dia keluarkan kek depan saya ... kelakarlah jugak... macam mana saya tak boleh perasaan ada kek dalam peti ais ... ohhh masa tu saya tengah weng sebab nak exam .... study maut sampai tak de masa nak bukak peti sejuk ...

ini bukan gambar sebenar ..tiada kena mengena antara hidup dan mati .... (saya tak de digital camera nak ambil gambar cake saya)

Ahad nyer pulak ... lepas exam kami sekelas pi makan-makan kat titiwangsa golf club meraikan hari terakhir kami ...dah lah ada seorang mamat nie dok pecah tembelang ... habislah satu bilik menyanyi lagu panjangkan umur ....


pulang dari makan ... renee bawak balik rumah dia , yalah laki dia kan tak de ... so kami hari wantia sedunia , lepak lepak dan makan makan ... mama, renee and family dok nyanyi lagu yang sama...terasa dah tua gilerrrrrr...yang kelakarnya mama bagi ampau...


ingat dah habis lah segalanya ... elaira dok merengek nak jumpa-jumpa .... dia belanja makan kat nando ... tengah tengah sakit ayam nie ... masa nielah dia nak belanja makan ayam ... so kita makan ikan je lah dengan nasi pulut ....



No comments: