Friday, May 04, 2007

CUTI CUTI MALAYSIA

Saya bercuti 5 hari - bestnya sabtu hingga ke rabu. Rasa macam tak nak pi keje dah lagi . Tulah bahananya jika cuti terlalu lama. Tapi bila ingatkan nanti hujung bulan poket kering ... gagah kan jua lah pi keje.

Saya dan beberapa orang rakan mengambil keputusan untuk bercuti - yang murah dan menjimatkan. mana lagi kalau tak ke port dickson ... hotel dah tak yah difikirkan ... rumah saya sudah tersedia ... menanti kepulangan saya ... hehehehehheeh
aturcara cuti kali ini mudah light & easy ...
a) jalan jalan cari makan (dikedai mamak & di R n R pantai seri bayu & ikan bakar & kuih udang)
b) mandi manda & fishing ditepi laut
c) ronda-ronda seluruh pd & melaka (night zoo & alor gajah & kg alai)
d) shopping di nilai 3



kutip batu diruntuhan tembok




dimana saya dibesarkan

No comments: