Wednesday, July 23, 2008

POLITIKUS

Sejak akhir akhir ini saya perkara yang paling menyampah apabila saya membaca surat khabar ... bila tengok berita yang dipaparkan saya semakin marah...

Ketika ini menyampah, meluat, geram dan benci semua nyer bercampur baur .... kalau saya jumpa Pak Lah, Najib, Anwar, Hadi Awang, Lim Kit Siang, Karpal pasti saya meludah mereka dan menyumpah ... saya betul betul meluat dng sikap mereka yang tidak berhati perut ...

GUYS... pls pls sit down and pls do your workkkkkk!!!!. Kini saya merasakan bahawa orang politik memang macam sial baik BN atau pun PKR atau pun PAS ... semuanya macam sial dan babi .... POLITIKUS IS SUCK... yang menderita adalah rakyat rakyat dan rakyat ... GAJAH DAN GAJAH BERPERANG KANCIL MATI DI TENGAH TENGAH...

Mereka bagaikan kanak kanak yang sedang berebut permainann... mereka tidak lagi ingin mengetahui kira perasaan rakyat ... yang mereka tahu ego dan kepuasaan nafsu mereka tercapai, agenda melayu dan islam cuma dibibir , isu yang digunakan untuk kepentingan peribadi dan survival mereka.... saya tidak paham mengapa PAS begitu bodoh dan bangang untuk sanggup sanggup bersetongkol dng UMNO... rakyat mengundi PAS bukan kerana mereka bangus sangat tetapi rakyat dah tak tahan dengan Barisan Nasional maka saya tidak paham kenapa PAS begitu bodoh dan bahalul untuk bermuzakarahhhhh.... terlupa kah PAS bagaimana kamu di tipu oleh orang orang UMNO .. kalau sekali mungkin boleh maafkan tapi kalau sudah berkali kali di tipu ... itu BODOH BANGANG namanya ... hahahahahahaha

Kini yang penting saya tahu saya cukup makan dan pakai, saya jaga keluarga saya dan periuk nasi saya ... orang politik, kerajaan, raja apa kebenda sudah tidak boleh membantu saya walaupun untuk menurunkan harga beras dan minyak, they are @#^%$##$%^& ... rakyat perlu berusaha sendiri... rakyat perlu bijak berpolitik ... raja dan wakil rakyat bukan lagi pemimpin yang mempunyai rasa belas kepada rakyat ... mereka lah hantu hantu yang tidak mempunyai rasa belas terhadap rakyat yang lemah ... rakyat perlu bijak agar tidak dipijak oleh hantu hantu ini. Ketika ini orang politik tidak boleh membantu saya jika saya kelaparan dan kesejukkan dan sebenarnya org politik lah yang memerlukan kita ... tanpa kita mereka cuma kucing kurap yang kesejukkan..

No comments: