Tuesday, August 02, 2005

DUNIAKU SEMAKIN PANTAS BERGERAK

Itulah hakikatnya, aku merasakan duniku semakin pantas bergerak tanpa hentinya. Pejam celik sudah sebulan aku begini segalanya pantas tanpa henti...

Sebulan ini tidurku hanya empat jam tapi aku puas...aku telah membukitkan aku semakin dewasa...aku tidak lari dari tanggungjawab. Aku gembira dapat menyelesaikan segalanya..satu kemenangan tapi ia menjadi pengajaran ..JANGAN TERIMA SEMUANYA SECARA SERENTAK..yang pasti tak tertanggung dek badan.. aku sedar aku semakin tua, tidur dan rehat perlu cukup...hahahahh

Apa-apa pun aku masih punya hutang; minggu ini aku punya satu ujian (Company Law), satu kertas kerja (Malaysian Tax), 2 proposal yang perlu aku buat follow-up, Ahad ini aku perlu masak untuk 70 anak yatim di Setapak (secara suka rela-kalau nanti aku punya wang yang banyak aku suruh org masak je), 14 August aku ada Seminar di Genting (kenapalah boss aku suka buek kat genting...tak de tempat lain ke ) yang perlu dihadiri...aku dah 6 bulan tak balik Port Dickson, aku ada 3 orang sakit dan satu kematian(lawat familynya) yang perlu aku ziarahii, mak mertua aku dah mula bising kenapa tak balik Jelebo (baru sebulan tak balik..heboh betul) aku ingat aku punya banyak masa bila ingin mengurangkan kekerapan balik ke Jelebu rupa nya semakin sibuk hidup ku ini...

::RE-bonding (betul ke aku eja nie)::

Tadi aku ponteng keje ...aku tension dengan boss aku sebab gaji ku tidak dibayar lagi ... so aku pergi memeriahkan hidupku ...aku memang dah lama nak buat rambut ... seperti biasa sponser by xxx... sudah lama aku tidak dibelai ... dua minggu lepas aku pergi membetulkan keningku yang sudah hampir tidak nampak mataku yang bulat nie... kini kening ku sudah tinggi ..lantak apa orang nak cakap asalkan aku bahagia ... hari nie aku buat rambut ...aku gunting rambut ku yang berkilo ini (sudah hampir 2 tahun rambut ku tidak dipotong) aku trim buat layer... dan aku re-bonding rambut ku ...ala-ala pakcik dlm LOTR tu ... cuma aku tak putih kan rambut ku lah ... heheheheheh... 5 jam aku dibelai sampai kematu bontotku ...rambut ku di letak entah apa apa kemudian ada satu alat tu macam dlm star wars memanaskan rambut ku hampir 2 jam (amoi tu kata rambut aku degil org lain satu jam je .... ) kemudian rambut ku dicuci dan diseterika sampai lurus .. berasap asap kepala ku ...diwaktu tu aku rasa kesian kat rambut ku ...mesti kepanasan mereka ..aku janji aku tak kan re-bonding lagi kesian kat mereka mesti terseksa.... heheheheh...amoi tu suruh datang next month utk buat colouring lak ...entah lah tengok budgetlah ....kalau ada mana mana sugar daddy ku yang nak sponser boleh lah ...hahhahahah yang pasti suamiku tak akan masuk campur ....duitku duit ku duit mu duit mu ...

No comments: