Wednesday, November 16, 2005

Hidup ku semakin cerah...

Awan mendung berarak lalu ... mentari telah keluar dari pertapaannya tetapi masih malu untuk terik membakar... mungkin musim panas akan tiba seketika nanti. Yang pasti aku menunggu musim bunga untuk bertemasyar...

Sessi pembelajaran nun dibalik banjaran sudah bermula ... keputusan sudah ditangan ... saya agak kecewa .. semua dapat B+ je ... tak de pun A..tapi itulah hasil bila kita tidak tekun.. tapi yang paling best pensyarah selalu merendahkan kami yang tua nie ... mereka kata kami nie harapkan ada duit je belajar out ...tapi bila keluar exam slip ...semua terkejut best student semuanya dari orang tua tua macam saya ... budak budak yang makan tido dan belajar tak seorang pun dapat result yg bagusss... so sekarang nie budak budak nie dah start menebeng kat group "Power Puff Girllllll" hehehehhehehehe...dulu kita senyum mereka jeling je ... yalah kita nie tak layak dng mereka yg dipilih dari merit ....

Setelah hampir 2 bulan menganggur, semalam hari pertama saya bekerja ...sungguh memenatkan...dan yang pasti ongkosnya tidak enak...saya perlu pergi memancing lagi .... tak sanggup disitu ..bukan memilih tapi saya ingin yang terbaik buat diri saya ... kerana "DIRIKU BEGITU BERHARGA..."

No comments: