Wednesday, May 04, 2005

sakitnya mak..

pagi tadi entah mengapa kepala ku berat sekali... kalau boleh aku tidak ingin ke pejabat. Ku tidur ayam kembali ... separuh sedar aku teringatkan urusan yg menanti, aku perlu bangun.. yes inilah kehidupan ... i have to drag myself out from the bed ... seksanya... bersiram tidak dapat melegakan kepanasan didalam tubuh ku ini ...

Aku betul betul kelewatan ke pejabat ... boss sudah memberi arahan di helaian keras seperti biasa itu tandanya dia keluar pejabat seharian. lega rasanya tetapi kepala ini semakin memberat...

selepas makan, kepala ku semakin berat ... aku memang alah kalau penyakit menyerang dikepala ... tak tahan menanggungnya... dan akhirnya ubat yg paling mujarab adalah memuntahkan segalanya ... itulah akibatnya bila angin sudah didalam badan ... bergolak sehingga kepala... aku benci bila muntah ... rasa lemah segalanya tetapi itulah yg sebaiknya ... at least ia dapat bertahan sehingga aku pulang ... kini aku hanya teringatkan tilam ku yg empuk...

No comments: