Thursday, January 24, 2008

HOW I SPENT MY HOLIDAY

Rakyat malaysia memang gila cuti ... kerajaan pun dok bagi cuti ... mentang mentang lah nak pilihanraya ... ekonomi tak setabil tetap umum kan cuti!!!!

So sebab dah umum cuti aku pun ambil kesempatan ... menguruskan apa yang patut sebab sudah hampir 4 minggu aktiviti sabtu dan ahad ku di office ... melangsaikan kerja yang tertangguh hampir 2 tahun yang lalu!!!

aku bangun agak lewat !!! mengqadak tidur ku ... hehehehehe.. kemudian kami bersarapan di UKay perdana !!! tosei dan roti telur - sempena Thaipussam ...hahahahhahah selepas sarapan suami pi ke office - ya dia tidak bercuti .. dan aku ke KLCC... membeli buku untuk membuat rujukan... jalan punya jalan tengok tengok dah kul empat petang ... sebelum pulang beli sushi sepinggan ...

Balik rumah belasah sushi sambil menonton cerita Hero session 2 yang didownload oleh suami ... layan Hero sampai kepukul 11 malam ... aku balun dari eposiod satu sampai ke akhir ... hahahahahhah satu hari satu session boleh????? suami pulang bawak nasi brani !! mungkin kerana makan kambing membuat darah ku turun dan naik ... urut tengkok pun tegang semacam!!!.

Itulah caranya aku menghabiskan cuti Thaipussam ku

No comments: