Friday, December 24, 2004

KOMEN

Ada beberapa rakan yang menjadi pembaca diruang ini pernah meyuarakan pendapat agar diletakkan ruangan “komen” dirumah buruk saya ini ..kata mereka saya bagaikan tidak mesra kepada pembaca saya….mereka juga ingin berkongsi pendapat apa yang telah saya suarakan ..itu kata mereka….ada beberapa pembaca yang tidak tidak pernah mengenali saya secara peribadi, sanggup mencari id yahoo saya untuk YM saya …walaupun saya selalu off line…jutaan terima kasih saya ucapkan….

Saya bukan tidak mahu meletakkan ruangan komen tetapi….entah mengapa ruangan komen saya hilang begitu saja…walaupun HTLM nya telah dilinkkan ….ghaib entah dimana….oleh itu jika anda nak sangat berkenalan dengan saya ..heheheheh atau memberi pendapat bolehlah meng- YM saya di “lelasarie” atau ber-email di lelasarie@yahoo.uk.co ….

Mengenai saya tidak mesra kepada pembaca ….bukan saya tidak mahu bermesra tetapi saya lebih meyukai jika anda tidak mengenali saya secara peribadi …mungkin bila saya tidak mengenal anda, saya dapat menulis apa yang saya rasa tanpa dipaksa dengan kata lain tidak perlu menjaga hati sesiapa….ya saya di maya ini pun bukan utk dikenali tetapi lebih utk bercerita dan meluahkan apa yang saya rasa..saya tahu saya sudah mempunyai beberapa pembaca tetap di US, Singapura, Indonesia dan France….sebenarnya saya jua ingin utk berkenalan, tetapi bila difikirkan lebih molek jika kita tidak mengenali diantara satu sama lain …. Kita tidak terikat bukan???..pesan saya …yang saya minta..kalau apa yang saya lakarkan disini tidak betul atau salah ..usah dipakai ..tetapi jika anda rasa yg ada betulnya tulisan hina saya ini ….kongsilah ia bersama….izinkan saya menulis apa yang saya rasa tanpa ada penapisan kerana …jika sudah terlalu ramai yang perlu saya jagai hatinya payah bagi saya…maka nanti tulisan saya perlukan penapisan dan akhirnya ia menjadi satu ruangan menjaga hati sahabat…..cukup lah anda kenali saya sebagai lelasari dialam maya …biarlah saya berkelana sendirian difana ini…izinkanlah saya sekali lagi… dan terimakasih kepada anda yang sudi membaca luahanan saya selama ini….

No comments: