Saturday, January 10, 2009

BOIKOT COKE & MC D


senjata yang paling ampuh bagi golongan lemah terhadap golongan kuat adalah "boycott" sebagai mana bangsa cina dan yahudi menggunakan untuk menjatuhkan melayu dan islam. inilah kekuatan yang tidak payah mengunakan senjata tapi lebih halus dari ujung tombak, anak panah atau pun peluru.

tak mati kalau tak minum coke atau tak pi resotren m'd. tak pe kalau 1% saja orang islam seluruh dunia memboikot barang yahudi ... sudah cukup besar impaknyer...

ramai yang berkata adakah ianya mungkin terjadi ... kita perlu lakukan sesuatu untuk hentikan semua ini... ini bukan mengenai perang islam dan yahudi .. bukan perang adik dan abang ... jika yahudi sebagai abang boleh membunuh adiknyer yang sama darah ... mereka tidak teragak agak untuk membunuh cina india dan melayu ... yahudi terlalu perkauman ... hanya memikirkan bahawa kaumnyer sahaja yang mulia ... jika dia boleh secara terang terangan merampas hak anak anak plastien apakah lagi hak orang melayu cina dan india? renungkan bersama .. ini bukan lagi perang islam yahudi tetapi ini adalah perang kemanusian sejagat !!

No comments: