Thursday, January 15, 2009

A Few List

- kerja kerja kerja ... semua kat office tengah muram durjana ... tak tahu siapa yang akan kena potong kepala... buat masa nie semua boleh jadi musuh ... bos akan fikir perut dan mulut mereka sendiri ... ketika ini tak de sapa yang boleh tolong .. cuma boleh tolong diri sendiri je .. diam jangan masuk politik office ,... buat kerja ... siap balik rumah

- masalah datang bertimpa timpa ... bukan dengan suami tapi orang sekeliling .. terutama adik beradik .. tak tahu macam mana nak buat ... bila di fikir fikir kan buat apa nak pening kepala, masa aku susah dulu tak makan ada dia orang ambil tahu??? entah lah ... pening pening ... kalau tak tolong zalim lah pulak kan, biasalah dah zaman gawat nie manusia bila tak de duit semua boleh jadi bengong. kadang kala terfikir lah jugak apalah nasib aku nie ... dok susah je memanjang tapi bila fikir allah ada menolong .. lega lah sikit.

- sekarang nie ramai yang dok promote buat business part time... mmmm entah lah aku tak pernah berjaya dlm multi business nie ... tak pandai nak goreng ... selalu terkena je ... so dari buang duit dok rugi baik aku buang duit untuk diri aku sendiri sebagai contoh beli baju ke ... mmmm simpan ke.

- plan untuk 2009 tak buat buat lagi ... aku tak tahu apa yang patut aku laku kan tahun nie ... tapi ada beberapa perkara yang pending yang perlu aku settle kan sebagai contoh belajar memandu ... mmmm harga dah tahu .. masa je yang pelik siki

No comments: