Wednesday, January 21, 2009

teruskan perjuangan kita

kini yahudi didlm gencatan senjata ... perang diarahkan berhenti ... tetapi kita jangan leka ... mereka akan cuba sedaya upaya ...

kita perlu terus kan boikot barang barang keluaran yahudi ... itu saja cara yang kita ada .. jangan lupa mereka sudah terasa gigitan boikot ... tu sebab mereka beralah seketika ... senjata yang paling ampuh ada melumpuhkan ekonomi mereka ... yahudi bukan saja zalim kepada muslim tetapi juga nasrani, buddah dan hindu ... bagi mereka hanya yahudi yang dilantik tuhan sebagai kalifah...selain dari yahudi adalah hamba ...

maka kita jangan lupa dan leka ... teruskan memboikot ... ini adalah masa yang paling baik dan ampuh ... sebenarnya jika kita memboikot barangan USA dan Yahudi ... ekonomi kita akan berkembang dng lebih baik dan percayalah kita akan memakmurkan bumi kita .

Jika mahu makan burger lupakan Mc'D pi cari digerai gerai melayu ... selain halal ia nya membantu industri kecil dan orang melayu ... begitu juga buat apa meminum coke yang sudah tentu boleh merosakkan system badan kita .. cari air kelapa ... air sirap ... dan limau nipis ... kita pasti sudah membantu petani melayu dan ianya pasti membesarkan pasaran pertanian dan industri kita secara amanya.

Ianya hanya propaganda kapitalis & politkus melayu cina yang berjiwa yahudi ... melaungkan sologan jika memboikot kita akan terkena tempiasnya ... tidakkkk lihat saja iran saudi dan china yang lebih hebat walaupun tidak mengikut acuan yahudi dan usa.

percaya lah jika kita bertekat hati untuk membantu sedara islam kita bantuan dari langit pasti tiba ... allah tidak akan mensia sia kan khalifah yang ingin berjuang demi agama yang tercinta.

No comments: