Monday, January 05, 2009

TAK TERMAMPU

Ya Allah, tidak tahu apa kah dugaaan yang datang ketika ini .. bagi kan tidak habis habis masalah yang datang menimpa sehingga aku tidak sanggup untuk berfikir dan bertindak ... ketika ini aku cuma boleh meminta kepada yang kuasa untuk memberi aku semangat dan harapan ...

aku di persimpangan ... aku boleh mengambil jalan mudah untuk tidak untuk mengambil tahu segala nya ... lari dari segala kekusutan ini kerana bukan ianya masalah ku ...kalau di turut kan hati yang marah ini ... ketika aku kesusahan siapa yang datang menyapa ... sapa yang datang mengambil tahu ... cuma ku serah kan diri pada tuhan segala alam .

tapi hati kecil ku meronta ronta ... apa yang aku lakukan ini adalah atas nama kemanusiaan ... kalau anak kucing sekali pun akan ku tolong nie kan sedarah sedaging. kalau bukan aku siapa lagi. ohhh tuhan bantu lah aku...

No comments: